Vad fan har jag gjort hela dagen???

Ja, det kan man verkligen fråga sig.....dagen kan i stort sett sammanfattas med ett ord, nämligen INTERNET....vilket innebär för som som ej fattar att jag i princip suttit framför datorn hela dagen!!!

Mmmmm.....ganska mobbat men jag pallade inte göra något annat! Fick för mig igår att jag borde fasta så jag skulle försöka med det idag. Visst det fungerade alldeles utmärkt!! Men det är inte riktigt min grej, det känns helt enkelt fel av mig att göra något sådant när jag inte är så troende som man bör vara!

Att vara utan mat var inte den stora utmaningen utan det var att vara utan vatten som var det svåraste.....man känner sig trött konstant och orkar helt enkelt inte göra någonting!! Ja, men nu har jag testat det också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0