Informationsmötet och mycket annat ballt!!!

Nu var det snart dags att ha det efterlängtade informations mötet på skolan och självklart så åkte vi taxi dit, precis som vi alltid brukar göra.

Skolan var jätte fin, väldigt gammaldags, utseendet påminner lite om Latinskolans utseende inneifrån!!! Vi fick lite info av "The Dean"  som var jätte trevlig! Det är hela 97 pers som ska läsa till läkare!..fan vad kul vi ska ha! Men bara 12 tandläkar studenter!!! Hehehhehe!!!

Biblioteket var ju hur fint som helst, riktigt mysigt!!! Sen stack vi ju självklart till Galaxy, vårt inneställe, för att käka?och det blev KFC....JA, en massa Chicken!!! 

Därefter tog vi spårvagnen till bokhandeln för att köpa vita rockar, handskar och böcker!! Vilken underbar känsla när man satte på sig den vita rocken. Fan, vad kul det ska bli att börja obducera!! Heheheheh!!! Ni som läser detta måste tycka att den bruden är helt sjuk i huvudet!

Nu sitter vi i rummet och väntar på att mäklaren ska ringa så vi kan sticka och titta på lägenheter!!! Hoppas jag, Eva och Perna hittar nått bra ställe kan vi kan bo på.


Kommentarer
Postat av: ida

haha... vissa inte bara tror att du är sjuk i huvudet, vi vet :P!
ska du läsa tandläkare eller vanligt läkare? hur gick det med mäklaren? puss

2007-09-03 @ 22:59:18
URL: http://www.nattfjrilen.blogspot.com
Postat av: Selma

Heheheh.....eller hur!!! =D
Amen, ärligt Ida...vad tror du själv??? Det är ju klart att det är läkare jag ska läsa till! Fan vad jag är trött på de jävla mäklarna...man bokar en tid att titta på en lägenhet sen ringer de e halv timma innan visningen och säger att någon annan redan skrivit på kontraktet! Uschhhh, jag stör mig på sånt! Men vi hittar nog något snart! Pussssa!!! =)

2007-09-06 @ 18:55:12
URL: http://drselma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0